Tuesday, March 9, 2010

Bayaran Yuran Ahli MGCM 2010

Pemberitahuan . Semua Guru Cemerlang di ingatkan agar membayar yuran sebagai ahli MGCM sebanyak RM 10.00 setahun melalui YDP negeri masing-masing . Di samping itu buku yang bertajuk selagi masih muda yang telah dilancarkan pada persidangan GC yang lepas dan berharga RM 28.00. boleh dibeli melalui YDP negeri masing-masing.
Guru Cemerlang yang ingin mengkongsi maklumat dan bahan pendidikan melalui blog ini boleh email pada admin di gurucemerlang@gmail.com

1 comment:

Anuar Md Isa said...

Sebagai ahli MGC saya akan tetap membayar kepada MGC daerah saya. Bagaimana saya ingin membuat link blog saya dalam blok MGC Malaysia? Saya adalah guru cemerlang sains pertanian dan mempunyai blog http://gemilangpertanian.blogspot.com.

È

blogger templates | Make Money Online